Jak se u nás nakupuje
Podívejte se na ceny doručení a způsoby platby.
Způsob doručení
Osobní odběr - Zdarma
- Osobní odběr je zdarma.
- Osobně si objednané zboží můžete vyzvednout na naší prodejně: Nuselská 72, 140 00 Nusle. Otevřeno máme od pondělí do neděle, vždy od 13:00 do 22:00.
- Při osobním odběru můžete zaplatit v hotovosti i kartou. Nebo můžete platit kartou on-line během zadávání objednávky v e-shopu.
- Po objednání počkejte na náš e-mail, že je Vaše zboží připravené.
Messenger - Kurýr
- Cena za poslání lahví do 10 kg je 149 Kč včetně DPH.
- Zásilky obsahující více lahví (nad 10 kg) mají cenu kalkulovanou automaticky podle hmotnosti.
- Na jedno poštovné je možné si objednat pouze 1 balení dárkového koše nebo degustačního setu.
- Konečná cena dopravy se Vám před zaplacením zobrazí v košíku.
- Zboží Vám doručíme do dvou až tří pracovních dnů.
- Během objednávky, prosíme, zadejte své telefonní číslo, aby se s Vámi mohl kurýr domluvit na předání zboží.
- Křehké sklenice a lahve během přepravy zajistíme speciálními ochrannými obaly.
Možnosti plateb
Dobírkou
- Cena za dobírku je 30 Kč.
- Zaplatíte až při převzetí zboží přímo kurýrovi.
Platební kartou on-line
Jakmile dokončíte objednávku, přesměrujeme Vás na bezpečnou platební bránu, kde zadáte potřebné údaje. Je-li platba autorizována, proběhne okamžitě a zboží pak obvykle odesíláme hned druhý den. O bezpečnost své platební karty nemusíte mít strach, Vaše platební údaje „vidí“ jen zaměstnanci Vaší banky.
Hotově či kartou na prodejně
Chcete-li si zboží vyzvednout a zaplatit přímo u nás na prodejně, počkejte prosím, než Vám dorazí potvrzovací e-mail o tom, že je Vaše objednávka připravená. Naši prodejnu najdete na adrese Nuselská 72, 140 00 Nusle. Otevřeno máme od pondělí do neděle, vždy od 13:00 do 22:00.
Vrácení zboží
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
Zboží z našeho e-shopu můžete vrátit do 14 dnů od převzetí. To se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní nebo podnikatelské činnosti (tedy pokud je na faktuře uvedené Vaše IČO).
Přepravní obal není součástí koupě. Přesto prosím počítejte s tím, že PivoGrando.cz má nárok na náhradu nákladů, které v souvislosti s vrácením zboží vznikly. Tyto přepravní náklady vždy posuzujeme individuálně, následně je zaúčtujeme a odečteme od částky za vrácené zboží.